Edistyksellisen Tiedeliiton sääntömääräinen vuosikokous ja keskustelutilaisuus

Aika: torstai 21.4.2022 kello 17.50 vuosikokous, kello 16.00 keskustelutilaisuus
Paikka: Valmennus -tila, Iso Roobertinkatu 43 A, Helsinki. Tilaisuuksiin voi osallistua joko paikan päällä tai etäyhteydellä Zoomin kautta.

Kokousta edeltävän (kello 16–17.30 ) keskustelutilaisuuden aiheena on Sosiaali- ja terveydenhuollon osaamisen varmistaminen – ammattikorkeakoulut hyvinvointialueiden kumppaneina. Alustuksen pitää Turun ammattikorkeakoulun yliopettaja Tuuli Lahti.
Hän käsittelee alustuksessaan mm. sote-alan osaamistarpeita, rekrytointipulmia, alan pito- ja vetovoimaa sekä alan ammattikorkeakoulutusta ja sen alueellista merkitystä. Kommenttipuheenvuorot esittävät Turun kaupungin hyvinvoinnin palvelukokonaisuuden projektipäällikkö Riikka Haumo (etänä) ja Sosiaali- ja terveysministeriön neuvotteleva virkamies Päivi Nygren (etänä).

Keskustelutilaisuus on kaikille avoin.

Pyydämme ilmoittautumaan etukäteen 19.4. mennessä liiton pääsihteerille, sähköpostilla toimisto@tiedeliitto.net tai puhelimitse 040 728 3893. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee mainita osallistuuko etäyhteydellä vai saapuuko paikan päälle sekä ilmoittaa, jos osallistuu vain keskustelutilaisuuteen. Verkko-osallistumista varten tarvittavat Zoom-linkit lähetetään sähköpostilla. Kokoukseen verkkovälitteisesti osallistuville lähetetään myös kokousmateriaalit sekä ohjeet kokouksen käytännön järjestelyistä.

VUOSIKOKOUS klo 17.50

ASIALISTA