Kutsu keskustelutilaisuuteen Globaali arktinen vastuu ja korkeakoulujen strategiset valinnat

Saavu juhlistamaan pohjoista osaamista ja 50-vuotiasta Tiedeliittoa!

Keskiviikkona 5.10. kello 13–15, Lapin yliopiston luentosali LS2, Rovaniemi

Lapin korkeakouluyhteisö juhlistaa 50-vuotiasta Tiedeliittoa ja pohjoista osaamista yliopiston ja ammattikorkeakoulun yhteisellä keskustelutilaisuudella. Tilaisuudessa kuullaan kaksi kiinnostavaa puheenvuoroa.

Tutkimusprofessori Timo Koivurova pitää puheenvuoron arktisen yhteistyön tulevaisuudesta vallitsevassa Venäjä-tilanteessa ja bio- ja kiertotalouden erityisasiantuntija Sanna Tyni kiertotalousajattelun merkityksestä. Yleisökysymyksille on aikaa molempien alustusten jälkeen. Tilaisuutta voi seurata paikan päältä tai striiminä.

Tilaisuus huipentuu klo 14.30, jolloin luentosalista siirrytään ravintola Felliin nostamaan maljaa pohjoiselle osaamiselle ja 50-vuotiaalle Tiedeliitolle.

Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneillle.

Pyydämme ilmoittautumaan seminaariin viimeistään 30.9. https://www.ulapland.fi/FI/Tapahtumia/Tiedeliitto-50-v/Ilmoittautuminen.

Striimilinkki lähetetään niille henkilöille sähköpostiin, jotka ovat ilmoittautumislomakkeessa sitä toivoneet. Ilmoittautumislomakkeella voit myös kertoa, jäätkö nostamaan maljaa puheenvuorojen jälkeen.

Tervetuloa!

Lapin yliopiston logo                   Lapin ammattikorkeakoulun logo           Edistyksellisen tiedeliiton logo